Pages

Sunday, September 26, 2010

Rundingan Dengan Admin 100penulis Tamat


Sekarang ni tengah menunggu rundingan dari Pihak Admin 100penulis.
Kenapa?




Saya join 100penulis, kemudian saya buka new team. Myred eyes.Saya sendiri yang nak jadi admin pulak dah.Dah kemaruk nak jadi admin. Saya ada idea dan saya ingin berkongsi dengan rakan-rakan bloger yang lain.Tetapi dengan syarat kena join aktiviti sayalah. Nak bagi ilmu tak kan nak bagi tak tentu pasal. kena bagi kat orang yang berminat.Kalau bagi bunga kat monyet, apa monyet akan buat?kan tak elok bagi kat sesiapa yang tak nak.

Pada asalnya memang team myred eyes nak buat team klik2 nuffnang, tapi bila 100penulis buat post bagi tahu  yang klik2 antara member salah disisi undang-undang nuffnang. saya mula menukar hala tuju yang berbeza. Mungkin baru nak jadi admin kan.Banyak yang kena belajar.Kalau tak buat silap, mana tahu betul atau silap.
betul tak? Kira pakai langgar je.

Rundingan dengan 100penulis nampaknya gagal, saya gagalkan sendiri lah.Hehehe.
Saya telah memecatkan diri sendiri dari 100penulis.
Mana-mana ahli geng 100penulis yang baca ni,
Selamat tinggal.
Saya nak bawa kumpulan saya sendiri.
Ingat, kepada kumpulan 100penulis yang belum masuk myred eyes. Anda dinasihati untuk tidak join team saya, Kelayakan anda di 100penulis mungkin akan di gantung. Pilih antara satu.
ok.



2 comments:

toyolkiut said...

lain mcm aje bunyi nye..
i follow u..
x kisah ambik masa utk lihat hasilnya..
apa yg penting?
kerjasama...

Syed Nizam Syed Omar said...

@toyolkiut mekasih bro...pelan2 kayuh beb.

Related Posts with Thumbnails

Followers