Pages

Tuesday, September 7, 2010

Saya Telah Di Lamar !


As-salam, saya telah di lamar..perasaan saya mula berbelah bagi bila orang yang tidak kita kenali melamar saya, walaupun sudah sekian lama saya bersama pasangan yang sekarang, terdetik jugak saya untuk mencari yang lebih baik dari sekarang. Mungkin lebih banyak memberi perhatian dari yang lama.Aduhai..entahlah..korang cuba lah nasihati saya ni, apa yang harus saya buat. Saya tak nak menyesal di kemudian hari. Makan tak kenyang, minum tak basah, mandi kadang-kadang..hehehe. Ni lah surat lamaran yang saya terima semalam...


Ni bukan lamaran dari perempuan, lamaran dari syarikat pengiklanan yang mengajak join team diorang. Korang nasihat lah kat aku ni, tak kan aku nak tinggalkan nuffnang yang aku pun sayang jugak..Geng-geng yang ada di luar sana, tolong bantu lah saya. Apa yang harus saya lakukan..huhuhu. Kat sini link awek yang nak melamar saya.

12 comments:

lezaqasandra said...

ceh buat suspen jer...eh sama la kiter dilamar oleh tmpt yg sama...tp nuffnang tetap dihati hehehe

Syed Nizam Syed Omar said...

@Leza hehe, biasalah tajuk mestilah gembaq sikit.baru lah orang ramai datang menjenguk..kenapa terkejut? ada something ke dengan I? hehehe. :p

lezaqasandra said...

@nizam omar tak dok eh....tajuk gempax tu yg best hahaha...

Syed Nizam Syed Omar said...

@LezaApasal ada selalu iklan kat atas blog saya ni,dapat duit ke iklan ni? klik ye, nanti kita potong dua.Potong lemang lah.hadiah saya sorang.heheh

lezaqasandra said...

@nizam omar hamboi2 banyak cantik gigi hang..hahaha 25% la baru kelas sikit

Syed Nizam Syed Omar said...

@Leza
aik..dok lawan balik..huhuhu...masyarakat

lezaqasandra said...

@nizam omaralkisahhhhhh... jangan sambung ea

Hanys Najib said...

laaaa....ingat betol la td..cisss..haha
anyway, hensem betol gambar kat profil pic tuh,ngehe ;p

Syed Nizam Syed Omar said...

@h A n Y S heheh..biasalah..cari post-post yang hot..cari makan.

Amirez said...

bestnya dilamar :)
tak pernah pun dpt lamaran camtu

Anonymous said...

Ermmm..di lamar ek?
baguslah..
wht ever i just want remind u, the first is the best k..=)
good luck my friend..

muhammad saiful abdul wahid said...

aduhai labu..kena tipu daa

Related Posts with Thumbnails

Followers